berhujankan bunga di kuala lumpur

makan besar buat Ana Nur Hidayah Mohd Raffali
congrat ana :))
pada yg x leh terima kenyataan die mng AJL 25 smlm... trima jelah..
rezeki masing2

Mari patahkan papan markah lama

Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu


Bila marah merasuk minda

Kecewa menyelubungi jiwa

Aku lupa


Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita

Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku

Kisah kita


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

**smlm dpt tau dr mulut2 org ckp die ni adik tiri lisa surihani... hehe mn ade laaaa

"Kami adik beradik tipu, lain mak lain bapak," ujar Ana sambil berseloroh ketika sesi temuramah untuk rancangan Suria 20 Suria FM terbitan Zaff.


haa tue mn ade kan...pndai gossip kau nokkk! kebetulan je muka iras2

0 komeng:

Related Posts with Thumbnails